Subject: Kehtiv raudtee tegevusluba
From: "Kristi Lambing" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 15:57:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

AS-il Eesti Liinirongid on tähtajatu tegevusluba RA-RVL-002 väljastatud
1999.a (Elektriraudtee nimele), mis on avaldatud ka MTR registris.

Kuna soovime hakata reisijatevedu tegema ka Lätis (Valga-Riia liinil),
siis tuli märkus Läti Raudtee poolt, et meie tegevusluba ei ole ERADIS
registris üleval ERADIS - European Railway Agency Database of
Interoperability and Safety - Licences
<https://eradis.era.europa.eu/safety_docs/licences/default.aspx>

Kuna MTR register on riigisisene ja ERADIS üleeuroopaline, siis oleme
huvitatud oma tegevusloa lisamisest ka ERADIS registrisse.

Kas ja kuidas saaksime oma tegevusloa ERADIS registrisse?

Lugupidamisega

Kristi Lambing

AS Eesti Liinirongid

Riski- ja juhtimissüsteemi spetsialist

Mob: +372 51 82 657

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Vabaduse pst 176, 10917 Tallinn

 <http://www.elron.ee> www.elron.ee

 <https://www.instagram.com/elron_eesti/>
<https://www.facebook.com/ElronEesti/>